Aplinkos pritaikymas

Grupėse įrengti nusiraminimo kampeliai, vietos, kuriose vaikai gali ramiai pabūti vieni, pailsėti. Grupės erdvės suskirstytos į mažesnes erdves pagal ugdomas kompetencijas, veiklos centrus su tam tikroms veikloms tinkamomis priemonėmis.
Fizinė aplinka informatyvi, su aiškiomis vizualinėmis nuorodomis, simboliais, parengtos atitinkamos ugdymo priemonės.
Darželyje įrengtas sensorinis kambarys. Šioje unikalioje aplinkoje, pritaikytoje visų pojūčių sužadinimui ir stimuliavimui, organizuojamos įvairios edukacinės veiklos, taikomi specialūs pratimai, skirti nuraminti ar net priešingai suaktyvinti vaikų sensorinius pojūčius. Sensorinė aplinka pasitarnauja savireguliacijai, kai vaikui yra suteikiama erdvė pačiam susitvarkyti su iššūkiais, nusiraminti ir atsipalaiduoti.